مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:052020-03-24اقتصادي

اقلام بهداشتی جدید به مراکز بیمارستانی هرمزگان تحویل شد


پیام رضایی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: در شرایط کنونی کشور که پروازها و امورپستی با محدودیت روبرو شده، موفق شدیم اقلام درخواستی بازرگانان، تولیدکنندگان و واحدهای اقتصادی هرمزگان را از تهران با پیگیری وصول کنیم.

وی ادامه داد: این اقلام شامل شیلد محافظ صورت، دستکش، عینک یک بار مصرف، کلاه یک بار مصرف، لباس یک بار مصرف و ماسک می باشد.

رضایی گفت: این در حالیست که اتاق بازرگانی بندرعباس از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در چندین مرحله اقلام مورد نیاز به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان را با کمک های نقدی فعالان اقتصادی اعطا کرده است.

وی بیان داشت: علاوه بر آن بازرگانان در قشم و بندرلنگه و سایر شهرستان ها نیز اقلام مورد نیاز کادر درمان را تامین و اهدا کرده اند.

رضایی افزود: با توجه به اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان معین تجار و استان در جمع آوری کمک جهت حمایت از مبارزه با ویروس کرونا انتخاب شده، تجار و خیران می توانید حمایت های خود را به شماره حساب 0104930331004 و شماره شبای IR290170000000104930331004 بانک ملی شعبه پاسداران بنام اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی بندرعباس واریز کنند.

​​​​​​ انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلام بهداشتی جدید به مراکز بیمارستانی هرمزگان تحویل شد

اقلام بهداشتی جدید به مراکز بیمارستانی هرمزگان تحویل شد