مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:102020-03-24سياسي

به کارگیری 16 هزار نیروی بسیجی در کرمانشاه برای مقابله با کرونا


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: 16 هزار نیروی بسیجی به کادر درمان کرمانشاه در مقابله با کرونا کمک می کنند.

- سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به انعقاد تفاهنامه میان سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در استان بیش از 16 هزار نیروی بسیجی در قالب تیم های تخصصی سازماندهی شدند که برخی به منظور غربالگری به کمک نیروهای مراکز بهداشتی می پردازند و برخی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: همچنین یگان های جنگ نوین سپاه با به کارگیری تجهیزات سنگین در معابر اصلی، پارک ها و… ارائه خدمت می کنند و تیم هایی نیز برای کمک به ناجا در ورودی و خروجی شهرستان ها در حال خدمات رسانی هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم هایی برای انجام کارهای آموزشی و فرهنگی مشغول خدمات رسانی هستند، گفت: 2800 بسته به ارزش یک میلیارد تومان برای کمک به افرادی که در این وضعیت دچار آسیب های اقتصادی شدند، توزیع شد و 10 هزار بسته دیگر نیز تهیه و توزیع خواهد شد.

سردار ریحانی از انجام اقدامات رفع آلودگی در ادارات خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی نقاهتگاهی با 300 تخت برای نگهداری بیماران ترخیص شده از بیمارستان به منظور خالی شدن تخت های بیمارستانی راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به کارگیری 16 هزار نیروی بسیجی در کرمانشاه برای مقابله با کرونا

به کارگیری 16 هزار نیروی بسیجی در کرمانشاه برای مقابله با کرونا