مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:162020-03-24پزشكي

کمک 16 هزار نیروی بسیجی به کادر درمان کرمانشاه


سردار بهمن ریحانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به انعقاد تفاهنامه میان سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در استان بیش از 16 هزار نیروی بسیجی در قالب تیم های تخصصی سازماندهی شدند که برخی به منظور غربالگری به کمک نیروهای مراکز بهداشتی می پردازند و برخی در پایگاه ها و حوزه های مقاومت خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: همچنین یگان های جنگ نوین سپاه با به کارگیری تجهیزات سنگین در معابر اصلی، پارک ها و… ارائه خدمت می کنند و تیم هایی نیز برای کمک به ناجا در ورودی و خروجی شهرستان ها در حال خدمات رسانی هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه تیم هایی برای انجام کارهای آموزشی و فرهنگی مشغول خدمات رسانی هستند، گفت: 2800 بسته به ارزش یک میلیارد تومان برای کمک به افرادی که در این وضعیت دچار آسیب های اقتصادی شدند، توزیع شد و 10 هزار بسته دیگر نیز تهیه و توزیع خواهد شد.

سردار ریحانی از انجام اقدامات رفع آلودگی در ادارات خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی نقاهتگاهی با 300 تخت برای نگهداری بیماران ترخیص شده از بیمارستان به منظور خالی شدن تخت های بیمارستانی راه اندازی شده که قابلیت توسعه تا 600 تخت را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 16 هزار نیروی بسیجی به کادر درمان کرمانشاه

کمک 16 هزار نیروی بسیجی به کادر درمان کرمانشاه