مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:252020-03-24اجتماعي

250 کیلومتر از راه های عشایری نهبندان دچار خسارت شد


مجید بیکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال وقوع بارش های رگباری در شهرستان نهبندان و وقوع سیلاب تاکنون 6 رشته قنات کشاورزی در روستاها تخریب شده است.

وی بیان کرد: همچنین چهار واحد مسکونی روستایی در شهرستان دچار آبگرفتگی شد که در ساعات اولیه با کمک نیروهای امدادی هلال احمر گل و لای ناشی از سیلاب در این منازل پاکسازی شد.

فرماندار نهبندان با اشاره به خسارت وارده به بخش کشاورزی شهرستان اظهار داشت: بخشی از اراضی زراعی دچار سیلاب و گل گرفتگی شد که میزان خسارت ها در روزهای آتی بررسی و اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در برخی مناطق شهرستان شاهد بارش های رگباری و تگرگ ( به اندازه گردو) بودیم که خسارات زیادی به باغات کشاورزی و شکوفه های بهاری وارد کرد که میزان خسارت هنوز برآورد نشده است.

بیکی با اشاره به خسارات وارده به شبکه برق شهرستان عنوان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده خوشبختانه هیچگونه قطعی برق در شهرستان نداشتیم.

وی بیشترین میزان بارندگی با 39 میلی متر را مربوط به روستای میغان دانست و یادآور شد: شب گذشته در منطقه عربخانه شاهد ریزش برف و روستای بَرَک ریزش تگرگ شدید بودیم.

فرماندار نهبندان گفت: بارش باران در 24 ساعت گذشته سبب خسارت به برخی محورهای اصلی از جمله بیرجند - نهبندان، میغان - شاهکوه و شوسف - نهبند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 کیلومتر از راه های عشایری نهبندان دچار خسارت شد

250 کیلومتر از راه های عشایری نهبندان دچار خسارت شد