مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:502020-03-24اقتصادي

صادرات منظم و باثبات زمینه ساز جهش تولید است


رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه هیچ تولیدی بدون پشتوانه ای به نام صادرات منظم و باثبات، قادر به جهش نخواهد بود، گفت: در این راستا فرآیند کلی منتهی به صادرات یک کالا، - ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه هیچ تولیدی بدون پشتوانه ای به نام صادرات منظم و باثبات، قادر به جهش نخواهد بود، گفت: در این راستا فرآیند کلی منتهی به صادرات یک کالا، باید بازبینی و متناسب با ضرورت ها اصلاح شود.

شهلا عموری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شعار جهش تولید اظهار کرد: اگر صادرات را رمز شکوفایی اقتصاد کشور فرض کنیم، جهش در تولید از بُعد نظری تنها راه نجات اقتصاد کشور است زیرا بدون تولید کیفی و انبوه نمی توان به صادرات امیدوار بود.

وی افزود: برای رسیدن به بستری به نام جهش در تولید، ابتدا باید یک نقد و شناخت واقع بینانه از همه اجزای سازنده یا دخیل در اقتصاد صورت بگیرد زیرا بدون شناخت و حذف معایب و موانع، مجددا کارها در حد شعار باقی می مانند و شعار رهبری محقق نمی شود.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: منظور از نقد آن است که کارشناسان مختلف بنشینند و جزء جزء پیکره اقتصاد کشور را به نقد بکشانند و متناسب با هر جزء راهکار ارایه کنند تا بتوانیم با شناخت بیشتری برای مشکلات راهکار ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات منظم و باثبات زمینه ساز جهش تولید است

صادرات منظم و باثبات زمینه ساز جهش تولید است