مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-24اجتماعي

600 تن ماسه و نمک در سطح گردنه های قزوین پخش شد


جواد حق لطفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد بارش برف در سطح گردنه های آوج، هجیب و کوهین بودیم که با تلاش راهداران عملیات نمک پاشی و برف روبی تا صبح روز گذشته ادامه داشت.

وی تصریح کرد: سه تیم عملیاتی با بهره مندی از 30 دستگاه ماشین آلات سنگین راهداری و 50 راهدار در عملیات نمک پاشی و برف روبی جهت بازگشایی معابر اصلی و فرعی استان حضوری فعال و شبانه روزی داشتند.

به گفته وی، با تلاش نیروهای راهداری خوشبختانه هیچ یک از راه های اصلی، فرعی و روستایی استان قزوین در بارش های اخیر مسدود نشد.

حق لطفی با بیان اینکه هم اکنون تردد در سطح راه های استان عادی و روان است، تاکید کرد: با توجه به بروز مشکلات بهداشتی اخیر و تاکید مسوولان کشور مبنی بر خانه ماندن مردم و خودداری از سفرهای بین شهری، به شهروندان توصیه می شود تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت سفر، رعایت مقررات رانندگی و حفظ فاصله طولی با خودروهای مقابل به رانندگان توصیه می شود.

استان قزوین دارای 6 هزار و 677 کیلومتر راه شامل 217 کیلومتر آزادراه، 328 کیلومتر بزرگراه، 230 کیلومتر راه اصلی، 564 کیلومتر راه فرعی است و از نظر آزادراه ها نیز رتبه سوم کشور را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 تن ماسه و نمک در سطح گردنه های قزوین پخش شد

600 تن ماسه و نمک در سطح گردنه های قزوین پخش شد