مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 09:052020-03-24پزشكي

کرونا در چابهار؛ 30 مورد مشکوک و 2 مورد مثبت قطعی


مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از 2 مورد مثبت کرونا یک نفر پس از درمان و طی کردن دوره قرنطینه از بیمارستان مرخص شده و مورد دوم بیمار دیالیزی است که اخیرا به یکی از شهرهای آلوده سفر داشته و از یک هفته پیش تاکنون در بیمارستان امام علی (ع) چابهار بستری است.

دکتر محمود حسین بر اظهار داشت: تمامی نیروها و امکانات بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در محدوده چابهار و کنارک و سایر شهرستان های همجوار در جهت شکست ویروس کرونا بسیج شده اند و با تعهدی که کادر بهداشتی و درمانی برای سلامت مردم دارند امیدواریم از این بحران نیز با سربلندی عبور کنیم .

وی افزود: همکاران فعال در پایگاه های مستقر در مبادی ورودی شهر با نهایت حساسیت و دقت علائم بالینی افراد را بررسی و کنترل می کنند.

بیش از 50 تخت ویژه بیماران کرونا در چابهار آماده شده است مدیرشبکه بهداشت ودرمان چابهار گفت: تاکنون پنج میلیارد تومان اعتبار به منظور پیشگیری از کرونا اختصاص پیدا کرده که بیش از 50 تخت ویژه بیماران کرونا در چابهار آماده شده است.

دکتر حسین بر با اشاره به اینکه هم اینک یک بخش بیماران تنفسی با 15 تخت و یک بخش پشتیبان با 50 تخت آماده است، خاطرنشان کرد: اورژانس 115 آماده خدمات رسانی به شهروندان است و علاوه بر این، رفع نواقص تمام خودروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در چابهار؛ 30 مورد مشکوک و 2 مورد مثبت قطعی

کرونا در چابهار؛ 30 مورد مشکوک و 2 مورد مثبت قطعی