مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 09:052020-03-24حوادث

روستای پیت سرا سوادکوه همچنان در تهدید


رانش کوه که روز جمعه و در نخستین ساعت تحویل سال جدید در روستای پیت سرا رخ داده بود ، 6 خانه را به طور کلی تخریب کرد ، به چهار خانه و 2 دامسرا ، سه دستگاه خودرو و همچنین زیرساخت های آب ، برق و گاز خسارت زد.

طی روزهای یک شنبه و دوشنبه هم روستاییان پیت سرا شاهد رانش مجدد کوه بوده اند به طوری که باید گفت که این تخته سنگ ها برای احتمال حادثه ای جدید خط و نشان کشیده اند .

بخشدار مرکزی شهرستان سوادکوه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : روستای پیت سرا واقع شهرستان سوادکوه که روز جمعه شاهد رانش کوه و آوار سنگ بر روی خانه ها و دامسراها بود طی روزهای یک شنبه و دوشنبه هم با رانش کوه و ریزش سنگ ها مواجه بوده است.

حسین لاری با اشاره به اینکه رانش های مجدد کوه باعث ریزش حجم عظیمی از سنگ شده است ، افزود : تخته سنگ ها و رانش های پی در پی تهدیدی برای روستاییان است که بر این مبنا افرادی که در مناطق پر خطر بوده اند را به یک مکانی امن انتقال داده ایم .

وی با بیان اینکه اسکان اضطراری برای دام هایی که در منطقه پرخطر بوده اند هم فراهم شده است ، افزود : نیروهایی از جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه هم برای جابه جا کردن علوفه دام ها به کارگیری شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای پیت سرا سوادکوه همچنان در تهدید

روستای پیت سرا سوادکوه همچنان در تهدید