مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 09:102020-03-24اقتصادي

عملیات اجرایی واحدهای مشارکتی طرح اقدام مسکن


عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از آغاز عملیات اجرایی ساخت 7420 واحد در قالب دو سایت 88 و 130 هکتاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازیَ، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از آغاز عملیات اجرایی ساخت 7420 واحد در قالب دو سایت 88 و 130 هکتاری خبر داد.

پدرام صمیمی فر، با اشاره به سهمیه 20 هزار واحدی شهر جدید پرند از طرح اقدام ملی تولید وعرضه مسکن، گفت: در جهت برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در دو قالب مشارکتی و فروش اقساطی، برنامه های خودمان را پیش می بریم.

وی افزود: در خصوص بحث های مشارکتی یک سایت 88 هکتاری با ظرفیت سه هزار و 420 واحد و یک سایت 130 هکتاری به ظرفیت حدود چهار هزار واحد مسکونی در دستور کاراست که سایت 130 هکتاری با مشارکت بنیاد تعاون ستاد کل نیروهای مسلح در حال آماده شدن است و علاوه بر احداث واحدها، آماده سازی و احداث خدمات مرتبط نیز در مقیاس مرکزمحله شامل دو باب مدرسه، یک درمانگاه بزرگ مقیاس، مسجد، واحدهای تجاری و پارک 37 هکتاری همزمان با ساخت واحدها در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند عنوان کرد: برنامه های مربوط به واحدهای مشارکتی طرح اقدام ملی مسکن در پرند آغاز شده است؛ در این راستا سایت 130 هکتاری نزدیک به 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی یک پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی واحدهای مشارکتی طرح اقدام مسکن

عملیات اجرایی واحدهای مشارکتی طرح اقدام مسکن