مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 09:352020-03-24سياسي

به یاد مرد متواضع تحریریه خبرگزاری فارس


چهره اش شکسته تر شده است و موهای سفید کم کم روی موهایش خودنمایی می کند؛ اما هنوز همانطور مهربان است و متواضع؛ در حال ویرایش تصویر یک خبر است و تا از انجام صحیح آن، - خبرگزاری فارس ـ گروه اجتماعی: پشت میز کارش نشسته است و آنقدر غرق در خواندن یک مطلب است که اصلا متوجه حضورم نمی شود؛ این مرد را 15 سال است می شناسم و او همانطور است مثل همان روزهای اول.

چهره اش شکسته تر شده است و موهای سفید کم کم روی موهایش خودنمایی می کند؛ اما هنوز همانطور مهربان است و متواضع؛ در حال ویرایش تصویر یک خبر است و تا از انجام صحیح آن، اطمینان حاصل نکرده، سربلند نمی کند.

در خبر خواندن هم سخت گیر است؛ گاهی یک خبر دو خطه که به دستش می رسد را چنان زیر و رو می کند که شرمسار می شوی چرا هنوز نمی توانی در خبر نوشتن راضی اش کنی.

با همه همکاران مهربان است و از حال همه جویا می شود؛ شب ها که تقریباً همکاران رفتند و خبرنگاران شیفت شب هستند، می آید اما صبح ها بعد از آمدن همه می رود؛ همه به بودنش در تحریریه در ساعات اولیه صبح عادت کرده اند به خصوص که بعد از شب بیداری، آنقدر باانرژی است که باورت نمی شود، او شب تا صبح بیدار بوده و در حال کار است.

عصر که وارد تحریریه می شود، اول از همه میز کارش را تمیز می کند و سیستم را روشن می کند و آماده به یراق برای کار می شود و همانطور مدت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به یاد مرد متواضع تحریریه خبرگزاری فارس

به یاد مرد متواضع تحریریه خبرگزاری فارس