مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 09:452020-03-24اقتصادي

سیلاب بیشترین خسارت را به زهکلوت وارد کرد /امداد هوایی درحال انجام است


فرماندار رودبار جنوب با اشاره به اینکه راه های ارتباطی اکثر روستاها بازگشایی شده است، گفت: امروز باتوجه به مساعد بودن شرایط جوی، - امداد هوایی در حال انجام است.

محمود قانعی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در حوزه شهرستان رودبار جنوب اظهار کرد: تمامی راه های ورودی شهرستان رودبار جنوب به غیر از محور زهکلوت-ایرانشهر باز شده است که این محور نیز تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود.

وی اضافه کرد: حدود 80 درصد آب و برق شهرستان نیز وصل شده است که مابقی انشعابات مشترکان نیز تا ساعاتی دیگر وصل می شود.

فرماندار رودبار جنوب با بیان این مطلب که خدمات توسط هلال احمر و نیروهای امدادی در سطح شهر و روستاها در حال انجام است، عنوان کرد: همچنین اقلام مورد نیاز در منطقه درحال توزیع است اما همچنان در برخی از روستاها به دلیل اینکه هنوز آب فروکش نکرده است، امدادرسانی و توزیع اقلام به سختی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه راه های ارتباطی اکثر روستاها بازگشایی شده است، افزود: امروز با توجه به مساعد بودن شرایط جوی، امداد هوایی نیز توسط هلال احمر، سپاه و نیروی انتظامی در حال انجام است.

قانعی با بیان این مطلب که ارزیابی خسارات منوط به دسترسی کامل به همه مناطق آسیب دیده است، اظهار داشت: بیشترین آسیب و خسارات ناشی از سیل را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب بیشترین خسارت را به زهکلوت وارد کرد /امداد هوایی درحال انجام است

سیلاب بیشترین خسارت را به زهکلوت وارد کرد /امداد هوایی درحال انجام است