مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 09:552020-03-24سياسي

ریزش کوه بر اثر بارش باران در طرقبه شاندیز


بارش نم نم و مداوم باران در 24 ساعت گذشته در بعضی مناطق این شهرستان، رانش زمین، ریزش کوه و جابه جایی زمین بر اثر نفوذ آب خسارت و تخریب را به بار آورد.

-  سید حسن حسینی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در طرقبه شاندیز بیان کرد: بارش نم نم و مداوم باران در 24 ساعت گذشته، در 3 نقطه از طرقبه، سبب رانش زمین، ریزش کوه و تخریب شده است.

وی با اشاره به اینکه جابه جایی و رانش زمین در اثر نفوذ آب باران در طرقبه اتفاق افتاده، تصریح کرد: کانال آب در بلوار امام خمینی (ره)  طرقبه در ضلع غربی حد فاصل میدان نقندر، ریزش کرده است.

فرماندار طرقبه شاندیز افزود: ریزش کوه در بلوار فرهنگ طرقبه که پشت منطقه گردشگری چالیدره قرار دارد، همچنین در روستای اردمه، تخریب و خسارتی داشته که باکمک عوامل شهرداری مشکل برطرف شده است.

حسینی اظهار کرد: بین روستای نقندر و کنگ بر اثر بنایی یکی از اهالی روستا که مصالح و نخاله های بنایی را در رودخانه رها کرده حریم رودخانه و محل عبور آب محدود شد و مشکلاتی  را به وجود آورد، همچنین احتمال آسیب به جاده را نیز به دنبال داشته که هم اکنون با حضور عوامل کمک رسانی مسیر رودخانه در حال بازگشایی است.

وی بیان کرد: در شاندیز قسمتی از جاده دچار آب گرفتگی مقطعی شده که با حضور عوامل اداره راه و راهداری، آب در حال تخلیه و پمپاژ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش کوه بر اثر بارش باران در طرقبه شاندیز

ریزش کوه بر اثر بارش باران در طرقبه شاندیز