مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-24سياسي

سبک زندگی مجازی استاندارد منوط بر داشتن سواد فضای مجازی است


داشتن سواد فضای مجازی برای هر کاربر این محیط یک امتیاز و ضرورت است تا بتواند زندگی مجازی خود را مدیریت کند و دارای سبک زندگی مجازی استانداردی شود.

- علی صابری کارشناس حوزه رسانه، در گفت و گو با خبرنگار حوزه رسانه خبرگزاری فارس، با اشاره به ساختارهای تعاملی در فضای مجازی اظهار داشت: با متحول شدن ساختارهای ارتباطی و تعاملی در فضای مجازی محیط جدیدی شکل گرفته است که این محیط نوعی از زندگی با فناوری های مختلفی بوده که در صورت عدم دانش لازم آسیب های آن در ابعاد مختلف فرد و جامعه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

همچنانکه داشتن زندگی سالم مجازی محصول سواد فضای مجازی بوده آسیب های فضای مجازی نیز نتیجه عدم سواد این محیط است.

  وی ادامه داد: داشتن سواد فضای مجازی برای هر کاربر این محیط یک امتیاز و ضرورت است تا بتواند زندگی مجازی خود را مدیریت کند و دارای سبک زندگی مجازی استانداردی شود؛ نوعی از زندگی مجازی مطلوب که بهترین نتیجه ها را برای هر کاربر داشته باشد.

این کارشناس حوزه رسانه تصریح کرد: همچنانکه داشتن زندگی سالم مجازی محصول سواد فضای مجازی بوده آسیب های فضای مجازی نیز نتیجه عدم سواد این محیط است؛ همچنین تأکید بر مقوله یادگیری و آگاهانه تعامل کردن عامل رشد و موفقیت به شمار می رود و غفلت از این شاخص در زندگی مجازی نیز سبب خواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی مجازی استاندارد منوط بر داشتن سواد فضای مجازی است

سبک زندگی مجازی استاندارد منوط بر داشتن سواد فضای مجازی است