مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 11:302020-03-24سياسي

جهش تولید تحریم های ظالمانه را کم اثر می کند


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه جهش تولید تحریم های ظالمانه را کم اثر می کند، گفت: اهدافی چون رونق تولید، اشتغالزایی، رفع بیکاری به دنبال جهش تولید محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سلمان خدادادی با اشاره به نام گذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: در طول یک دهه گذشته تمامی نام گذاری سال ها از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نوعی با اقتصاد، رونق تولید مرتبط بوده چرا که این نام گذاری ها حاصل تحقیق، بررسی، پژوهش و مطالعات بسیار دقیق است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با مرور شعارهای ده سال اخیر متوجه می شویم که همواره تاکید مقام معظم رهبری بر رفع مشکل اساسی کشور یعنی اقتصاد بوده است و سال ها را با توجه به مسائل اقتصادی نام گذاری می کردند.

نماینده مردم ملکان در مجلس دهم، با اشاره به اینکه سال 98 نیز رونق تولید نام گذاری شده بود، یادآور شد: تاکید مجدد مقام معظم رهبری بر تولید به عنوان شعار سال، نشان دهنده رضایت نسبی ایشان از موفقیت های کشور در این حوزه است.

اهمیت تولید و تأثیر آن بر کاهش وابستگی، رفع بیکاری و اشتغالزایی موجب شده رهبر معظم انقلاب مجدداً در نام گذاری سال به امر تولید تاکید داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید تحریم های ظالمانه را کم اثر می کند

جهش تولید تحریم های ظالمانه را کم اثر می کند