مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 12:252020-03-24سياسي

ستاد مقابله با کرونا تامین امنیت روانی مردم را فراموش نکند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر سه شنبه در ستاد پیشگیری از کرونا با بیان اینکه باید از همکاری حداکثری مردم تشکر کرد چراکه اکثریت جامعه در شرایط فعلی در حال همکاری هستند، افزود: آنچه در شرایط فعلی بسیار ضروری است این است که مردم باید درک مشترکی با ستاد داشته باشند تا بهترین همکاری را شاهد باشیم در غیر این صورت به هر دلیل و با یک حرف غیر واقع جایگاه این ستاد تضعیف خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد پیشگیری در کل کشور باید به شدت تقویت شود، اظهار داشت: نتیجه تضعیف ستاد پیشگیری در جامعه، سلب اعتماد عمومی و کاهش همکاری ها خواهد بود بنابراین ستاد پیشگیری باید در مساله امنیت روانی نیز به شدت با برنامه فعالیت کند.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه در مسیر مبارزه با ویروس کرونا نیاز به تقویت این ستاد داریم، چرا که زمان پایان این ماجرا قابل پیش بینی نیست، افزود: ما از طرفی نماز جماعت مساجد را تعطیل کردیم اما از طرفی شاهد آنیم که سبزه میدان و محوطه سرگذر در شهر همدان باز است و تجمعاتی نیز در آنجا به وجود می آید در حالی که نباید این حس تناقض در جامعه ایجاد شود.

وی بابیان اینکه مقرر شده برخی خرده فروشی ها در سطح شهر تعطیل باشند در حالی که اگر آنها باز باشند می توانند از تجمعات سبزه میدان و سر گذر جلوگیری کنند، به موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مقابله با کرونا تامین امنیت روانی مردم را فراموش نکند

ستاد مقابله با کرونا تامین امنیت روانی مردم را فراموش نکند