مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 14:302020-03-24اجتماعي

تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان


مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به وضعیت مسدود بودن برخی راه های روستایی و قطعی برق مناطق سیل زده جنوب استان تصریح کرد: از کل راه های روستایی مسدود شده طی 2 روز گذشته در جنوب استان کرمان تاکنون 110 ‪ راه روستایی بازگشایی شده و از210 مورد قطعی برق .

- ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به وضعیت مسدود بودن برخی راه های روستایی و قطعی برق مناطق سیل زده جنوب استان تصریح کرد: از کل راه های روستایی مسدود شده طی 2 روز گذشته در جنوب استان کرمان تاکنون 110 ‪ راه روستایی بازگشایی شده و از210 مورد قطعی برق روستاهای شهرستان های سیل زده جنوب استان فقط 25 مورد باقی مانده است که امیدواریم هرچه سریعتر این قطعی برق و مسدود بودن راه ها برطرف شود.

مجید سعیدی در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان اظهار کرد: بافت خاک منطقه جنوب استان کرمان به گونه ای است که وقتی سیلی جریان پیدا می کند، نمی شود به راحتی وارد مناطق مختلف این حوزه به ویژه مناطق روستایی شد که همین امر سبب می شود اقدامات امدادی و عملیاتی زمان بر باشد.

وی افزود: علاوه بر اینکه حجم بارش اخیرهای جنوب استان کرمان در دو روز گذشته خیلی زیاد بود، به دلیل پراکندگی روستاها و امکانات محدود، هنوز بخشی از کار امدادرسانی به مناطق سیل زده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان

تشریح آخرین وضعیت مناطق سیل زده جنوب استان کرمان از زبان مدیرکل مدیریت بحران استان