مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 16:102020-03-24سياسي

مشکل آبگرفتگی تونل غدیر قم هر سال تکرار می شود/ دستگاه زباله سوز نداریم


با گذشت 10 سال از فعالیت تونل غدیر هنوز این تونل نقطه آسیب زای قم در زمان بارندگی است و این معضل هرساله در حال تکرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مرتضی سقاییان نژاد در بیست و هفتمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان که عصر سه شنبه در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در جریان بارندگی های اخیر قم، تونل غدیر از نقاط آسیب زایی بود که دچار آب گرفتگی شدیدی شد در حالی که قرار بود ترمیم شود و بعد از 3 سال این بحث در حال بررسی است و هنوز هم در هر بارندگی این معضل ادامه خواهد داشت.

وی افزود: من مسئول مشکل آب گرفتگی و آب سطحی نیستم شبکه جدید و تصفیه خانه هم احداث نشده است؛ اگر تدبیری اندیشیده نشود این مشکل تکرار خواهد شد و شاید بیشتر هم اتفاق افتد.

انتقاد از رسانه ها در زمینه حادثه نشست زمین شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه نشت زمین و فوت 3 نفر در این زمینه گفت: در ارتباط با نشت زمین دادستانی وارد عمل شده است و کارشناسان شهری هم در حال بررسی موضوع هستند و منتظر رسیدن نتایج هستیم ولی متأسفانه بعضی رسانه های قم قبل از بررسی دلایل اقدام به قضاوت کردند.

وی افزود: رسانه ها و خبرنگاران باید موقعیت شناسی کنند تا قبل از بحث کارشناسی با اخلاق رسانه ای کسی را متهم نکنند اما متأسفانه قلم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آبگرفتگی تونل غدیر قم هر سال تکرار می شود/ دستگاه زباله سوز نداریم

مشکل آبگرفتگی تونل غدیر قم هر سال تکرار می شود/ دستگاه زباله سوز نداریم