مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-24پزشكي

مشاوران بهزیستی یزد آماده پاسخگویی به بازماندگان کرونا هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر سه شنبه روابط عمومی اداره کل بهزیستی یزد، محمدعلی عطابخش افزود: این تیم (محب) با هدف ارائه خدمات مشاوره تخصصی و حمایت های روانی-اجتماعی به ویژه مشاوره سوگ به بازماندگان کرونا و خانواده های آنها تشکیل شد.

وی به حضور داوطلبانه روانشناسان، مشاوران و مددکاران در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: خانواده هایی که در سوگ عزیزان خود در اثر بیماری کرونا به سر می برند از طریق این خط می توانند از حمایت های روانی- اجتماعی این اداره کل برخوردار شوند.

وی آسیب های روحی و روانی از دست دادن بستگان در اثر بیماری کرونا را یادآور شد و گفت: ویروس کرونا نه تنها جسم افراد را بلکه بر روح و روان آنها آسیب وارد می کند، در حالیکه روان آدمی آسیب پذیرترین بخش وجودی انسان در حوادث و بلایا بشمار می رود.

عطابخش در خصوص آموزش های تخصصی تیم محب اظهار کرد: این آموزش ها شامل مدیریت استرس، مقابله با اضطراب، کنترل خشم، مشاوره سوگ، کمک های اولیه روانشناختی، بهداشت روانی در بلایا به افراد آسیب دیده و در معرض آسیب است.

مدیرکل بهزیستی یزد خاطرنشان کرد: تلاش تیم محب بهزیستی ارتقای ایمنی و امنیت روانی افراد و همچنین ارتقای سطح آرامش، امیدواری و توسعه یاری رسانی به خانواده هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوران بهزیستی یزد آماده پاسخگویی به بازماندگان کرونا هستند

مشاوران بهزیستی یزد آماده پاسخگویی به بازماندگان کرونا هستند