مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 17:152020-03-24اقتصادي

ارزش مبادلات تجاری گمرک آستارا در سال گذشته یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار بود


فرماندار گفت در سال گذشته مجموع مترددین مرز زمینی آستارا نیز بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار نفر بوده است که حدود ده درصد این ترددها مربوط به هموطنان ایرانی و مابقی اتباع خارجی بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرماندار شهرستان آستارا گفت: ارزش مبادلات تجاری گمرک آستارا در سال 1398 بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار و مقدار وزنی آن بیش از یک میلیون و سیصد هزار تن بوده است.

حسن رستم زاد فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: ارزش مبادلات تجاری گمرک آستار در سال 1398بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار و میزان وزنی آن بیشتر از از یک میلیون و سیصد هزار تن بوده است.

وی افزود این حجم از مبادلات در بخش صادرات عمدتاً اقلامی مانند میوه و سبزیجات، مواد معدنی، مصالح ساختمانی را به خود اختصاص داده و در بخش واردات نیز شامل چوب و تخته نراد و راش، گوشت گرم، ورق چند لایه، غلات و کود شیمیایی را شامل گردیده که این مبادلات توسط 6599 واگن ریلی، بیش از 19 هزار دستگاه کامیون، همچنین 94فروند کشتی در حوزه های مختلف ریلی،جاده ای و دریایی انجام گرفته است.

فرماندار ادامه داد در سال گذشته مجموع مترددین مرز زمینی آستارا نیز بالغ بر یک میلیون و هفتصد هزار نفر بوده است که حدود ده درصد این ترددها مربوط به هموطنان ایرانی و مابقی اتباع خارجی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش مبادلات تجاری گمرک آستارا در سال گذشته یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار بود

ارزش مبادلات تجاری گمرک آستارا در سال گذشته یک میلیارد و هفتصد میلیون دلار بود