مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 17:252020-03-24سياسي

سپاه الغدیر استان یزد امید را به مردم بازگرداند


سپاه الغدیر استان یزد همچنان که در زمان دفاع مقدس خدمات شایسته ای را انجام داد در مقابله با ویروس کرونا هم به یاری مردم شتافت و امید را به مردم بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عصر امروز غلامعلی سفید به همراه چند نفر از اعضای شورای اسلامی شهر یزد در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای سپاه یزد با کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا بر ادامه همکاری این نهاد انقلابی تأکید کردند.

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: سپاه الغدیر همواره در کنار مردم به خدمت رسانی مشغول هستند و در این مقطع که کشور با این بیماری مبارزه می کند و سپاه الغدیر همچنان که در زمان دفاع مقدس خدمات شایسته ای را انجام داد در مقابله با ویروس کرونا هم به یاری مردم شتافت و امید را به مردم بازگرداند.

سفید در ادامه با اعلام آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر تصریح کرد: مردم طی هفته های اخیر ماندن در خانه را به عنوان بهترین اقدام در مقابل این ویروس برگزیدند و در ایامی که بسیاری از امور به واسطه این بیماری تعطیل شده ما با همکاری هم به ارائه خدمات بپردازیم و امیدواریم آمادگی که در مردم برای در خانه ماندن ایجادشده از بین نرود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه الغدیر استان یزد امید را به مردم بازگرداند

سپاه الغدیر استان یزد امید را به مردم بازگرداند