مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 فروردین 1399 ساعت 23:202020-03-24ورزشي

تهامی: سال هاست تصویر قشنگی در زندگیم ثبت نشده


ملی پوش سابق فوتبال ایران می گوید سال های بسیاری است که شادی برای من رقم نخورده و تصویر قشنگی در زندگی برایم ثبت نشده است.

- ایسنا/خوزستان ملی پوش سابق فوتبال ایران می گوید سال های بسیاری است که شادی برای من رقم نخورده و تصویر قشنگی در زندگی برایم ثبت نشده است.

ابراهیم تهامی در گفت و گوی عیدانه با ایسنا، صحبت های جالبی درباره زندگی شخصی و کاری، دنیای فوتبال و آرزویش برای سال 99 داشت که در ادامه مشروح آن را می خوانید.

آقای تهامی سال 98 برای شما چه طور بود؟ از نظر کاری برای من خوب نبود زیرا بیرون از فوتبال ماندم و نتوانستم در حرفه مربیگری مشغول به فعالیت شوم.

در مجموع نیز باتوجه به اتفاقاتی که در این سال افتاد از جمله سقوط هواپیما و این که تعدادی از هموطنان را در حادثه هواپیمایی و همچنین بر اثر بلایایی چون سیل و زلزله از دست دادیم، سال خوبی نبود.

چرا بیرون از فوتبال ماندید؟ من همیشه گفته ام و نظر شخصی ام این است که امروزه هر کسی صداقت داشته باشد به جایی نمی رسد و من هم به همین دلیل بیرون ماندم.

به هر حال چون زیر بار برخی مسایل نرفتم، نتوانستم در سال 98 به مربیگری بپردازم.

زیباترین و غمگین ترین تصویری که در سال گذشته در ذهن تان نقش بست، چه بود؟ سال گذشته اتفاقات ناراحت کننده بسیاری در کشور داشتیم، از سیل و زلزله گرفته تا دیگر حوادث.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهامی: سال هاست تصویر قشنگی در زندگیم ثبت نشده

تهامی: سال هاست تصویر قشنگی در زندگیم ثبت نشده