مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 03:552020-03-25پزشكي

بخش عمده ای از افسردگی این روزها به علت استرس کرونا است


در حال حاضر خانه ماندن و قرنطینه کردن به عنوان بهترین شیوه پیشگیری در مقابل ویروس کرونا است، آنچه اهمیت دارد پذیرش طبیعی بودن پیامد این محدودیت ها و پیدا کردن راه حلی برای تحمل شرایط فعلی است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگاری فارس از کرمانشاه، این روزهای بحرانی که به لطف ویروس کرونا مردم بیکار و خانه نشین شده اند مهمترین برنامه روزمره آن ها سرک کشیدن به گوشی همراه و پیگیری خبر های کورنایی، تلفات و مبتلایان ناشی از این ویروس است.

کرونا ویروس برای افراد ترسناک و استرس زا شده مدام در کابوس اینکه نکنه مبتلا بشویم، نکنه یکی از عزیزان خود را از دست بدهیم و.

با سلامت روان خود بازی می کنند؛ همین نکنه نکنه ها سبب ایجاد اختلالات روانی مانند حملات هراس و استرس برای خیلی ها شده که همین ها اختلالات افسردگی را تشدید می کنند.

در حال حاضر خانه ماندن و قرنطینه کردن به عنوان بهترین شیوه پیشگیری در مقابل ویروس کرونا است، آنچه اهمیت دارد پذیرش طبیعی بودن پیامد این محدودیت ها و پیدا کردن راه حلی برای تحمل شرایط فعلی است.

به گفته یک روانشناس، بهترین راه حل برای تحمل شرایط موجود کنترل منابع استرس است.

فیض الهی معتقد است، این روزها، روزهای بحرانی است یعنی در شرایطی کامل غیرقابل پیش بینی قرار گرفته ایم که با خانه نشینی، بیکاری، بهانه گیری، تعارض بین اعضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده ای از افسردگی این روزها به علت استرس کرونا است

بخش عمده ای از افسردگی این روزها به علت استرس کرونا است