مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 04:202020-03-25سياسي

استراتژی همه رسانه های استان انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش باشد


رییس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت:داشتن ایام خوب را باید از آرزو کردن برای یکدیگر، به یک عزم ملی تبدیل کنیم واین امر دور از ذهن نیست که با همگرایی بین رسانه ها وکمک به مجموعه نظام و بالاخص مجموعه ای تصمیم ساز استان در ستادمقابله باکرونا برای .

- ایسنا/ایلام رییس شورای بسیج رسانه استان ایلام گفت:داشتن ایام خوب را باید از آرزو کردن برای یکدیگر، به یک عزم ملی تبدیل کنیم واین امر دور از ذهن نیست که با همگرایی بین رسانه ها وکمک به مجموعه نظام و بالاخص مجموعه ای تصمیم ساز استان در "ستادمقابله باکرونا" برای برون رفت ازاین شرایطی ناخواسته ای کرونایی که بزودی برآن فائق خواهیم آمد.

سامی شهبازی در یادداشتی به شرح زیر رسالت رسانه ها را در روزهای کرونایی شده تبیین کرد: رسانه ها از مهمترین ارکان تحکیم وحدت ، همگرایی و انسجام موثر و هوشمندانه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

با گسترش دامنه ی فعالیت رسانه ها به مدد فناوری های جدید و نوین و به جهت پوشش آنی اخبار و اطلاعات این بستر می تواند به بستری برای اطلاع رسانی و نقد منصفانه و مشفقانه تبدیل شود و این ظرفیت می تواند توسط مسئولان برای اقناع افکار عمومی از خدمات نظام مورداستفاده بهینه قرارگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی همه رسانه های استان انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش باشد

استراتژی همه رسانه های استان انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش باشد