مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 04:452020-03-25اقتصادي

صنعت گردشگری نصف جهان در دوران پساکرونا بازسازی شود


دولت می تواند در دوران پساکرونا، با ارائه بنزین در دو نوبت عید فطر و عیدقربان و افزایش این تعطیلات ضررو زیان های وارد شده بر پیکرصنعت گردشگری راجبران کند.

- اصفهان-کارشناس ارشد گردشگری گفت: دولت می تواند در دوران پساکرونا، با ارائه بنزین در دو نوبت عید فطر و عیدقربان و افزایش این تعطیلات ضررو زیان های وارد شده بر پیکرصنعت گردشگری راجبران کند.

کامران هارونی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تاثیر منفی شیوع ویروس کرونا در صنعت گردشگری به عنوان یکی از ارکان مهم تولید ناخالص داخلی کشور اظهار داشت: با گسترش ویروس منحوس کووید 19 و همزمانی با عید نوروز طبق اعلام ستاد ملی مبارزه به کرونا مردم در منازل ماندند و از هرگونه سفر غیرضروری ممانعت به عمل آمد و همین موضوع صنعت گردشگری را تحت الشعاع قرار داد.

وی افزود: طبق براوردهای اولیه مشاغل وابسته به صنعت گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل است و همین وضعیت اقتصادی صاحبان این صنعت را تحت تاثیر قرار می دهد که نیازمند حمایت هایی از طرف دولت خواهد بود.

کارشناس ارشد گردشگری سازمان میراث فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه نسخه سفرهای داخلی و خارجی با شیوع کرونا پیچیده شد و صنعت گردشگری روزهای سختی را می گذراند، ابراز داشت: وزارت میراث فرهنگی به عنوان رییس کمیته ورزشی و گردشگری ستاد ملی مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت گردشگری نصف جهان در دوران پساکرونا بازسازی شود

صنعت گردشگری نصف جهان در دوران پساکرونا بازسازی شود