مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 04:562020-03-25حوادث

صدای پای بهار در سرزمین آفتاب دیار مفاخر ایران را مجازی ببینید


با فرارسیدن بهار، روحی دوباره در کالبد طبیعت بی جان و افسرده دمیده می شود و طبیعت لباس حیات بر تن می کند.

بهار، پیام آور عشق و رویش است و موسم سرور و آشتی و به همین خاطر است که خواستنی است و با آمدنش دل ها سرشار از سرور می شود و جان ها معرفت می یابد.

هر ساله استان مرکزی، سرزمین آفتاب و دیار مفاخر ایران در بهار دل انگیز با برخورداری از انواع جاذبه های توریستی، میزبان گردشگران و مسافرین از شمال، جنوب، شرق و غرب کشور است و نوروزگاه هایی در استان به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان، عرضه صنایع دستی و سوغات محلی میزبان مسافرین نوروزی برپا می شود.

حضور مسافرین رنگ و بوی دیگری را در آغاز فصل بهار به استان و شهرهایش می دهد اما امسال با آمدن بهار نه از عید خبری هست و نه از مسافرین نوروزی کافی است در بزرگترین شهر و مرکز استان مرکزی یعنی شهر اراک که به سبب بناهای تاریخی، فرهنگی و مذهبی و به لحاظ کمی و کیفی نشان دهنده اهمیت و ویژگی خاص این شهرستان است، قدم نهاد و با صحنه ای از خیابان های خلوت و مغازه های بسته مواجه شد.

هنگامی که وارد بازار تاریخی اراک به همراه کاروانسراها و سراهای متنوع و گذرهایش می شویم تمامی حجره ها و سراها بسته است، کرکره مغازه هایی پایین آمده است که معلوم نیست چه زمانی باز می شود تنها صدای قدم های انسان ها در سکوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای پای بهار در سرزمین آفتاب دیار مفاخر ایران را مجازی ببینید

صدای پای بهار در سرزمین آفتاب دیار مفاخر ایران را مجازی ببینید