مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 05:062020-03-25پزشكي

روستاهای قزوین در خطر کرونا قرار دارند / روستاها ضد عفونی می شود


مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین گفت: با توجه به خطر شیوع کرونا در روستاهای استان، دهیاران باید نسبت به ضد عفونی و پاکسازی روستاها اقدام کنند.

- اکرم نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این روزها که استان ما درگیر ویروس کرونا است همه باید نکات بهداشتی را جدی بگیریم تا از گسترش آن جلوگیری شود.

وی افزود: از آنجا که روستاهای استان نیز در معرض این ویروس قرار دارند لازم است نکات بهداشتی در این مناطق هم جدی گرفته شود.

مدیرکل دفتر روستایی استانداری قزوین تصریح کرد: با توجه به نقش دهیاران در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا نکات مهم بهداشتی به دهیاران ابلاغ شده تا نسبت به پاکسازی و ضدعفونی روستاها موارد لازم رعایت شود.

نجفی بیان کرد: در جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد مبارزه با ویروس کرونا مقرر شد عملیات گندزدایی روستاها با آموزش و نظارت کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای صورت گیرد و از پاشیدن مواد ضد عفونی کننده بر روی دستگاه های عابر بانک ها اکیداً خودداری شود همچنین دهیاران دقت داشته باشند نیازی به گندزدایی سطح معابر و خیابان ها به صورت گسترده نیست.

وی اظهار داشت: همچنین لازم است همه کسانی که در عملیات گندزدایی مشارکت می کنند مجهز به ماسک، دستکش، لباس یا کاور از جنس نایلون و پلاستیک باشند تا خودشان نیز آسیب نبینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاهای قزوین در خطر کرونا قرار دارند / روستاها ضد عفونی می شود

روستاهای قزوین در خطر کرونا قرار دارند / روستاها ضد عفونی می شود