مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-25ورزشي

روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی در خوزستان گسترش و ادامه یابد


در راستای پیشگیری بیشتر از شیوع بیماری کرونا در استان، روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی در خوزستان گسترش و ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا شریعتی در عملیات بیولوژیک مدافع سلامت و رزمایش یگان های جنگ نوین قرارگاه کربلا در جنوب غرب به منظور ضدعفونی معابر شهری که شامگاه سه شنبه در محل خیابان سلمان فارسی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مقابله و مبارزه با ویروس کرونا، ویروس جدیدی که اخیراً همه دنیا را گرفتار کرده و کشور هم با آن دست و پنجه نرم می کند، یک کار جامع و حیاتی است که عمده کار را مردم بر عهده دارند؛ مردم نباید برای کارهای غیرضروری از خانه خارج شوند و در خانه بمانند و تلاش کنند که از تماس و راه های انتقال پیشگیری کنند.

وی افزود: ادارات، اصناف، بازار، مراسم های فرهنگی، مذهبی، ورزشی، جشن، شادی، ترحیم و زیارت اهل قبور را برای این مسئله تعطیل کردیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: این ویروس خیلی به ما نزدیک است و از این بابت است ما باید مسئله را خیلی جدی بگیریم و توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی همه با هم کنار هم، کرونا را شکست می دهیم، ادامه داد: مسئولان سپاه پاسداران اسلامی و قرارگاه کربلا به واسطه همت بلند و همیشه در صحنه بودن برای دفاع از کیان این کشور و مردم این مملکت، این بار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی در خوزستان گسترش و ادامه یابد

روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی در خوزستان گسترش و ادامه یابد