مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 05:252020-03-25اجتماعي

نیم نگاهی به مازندران در سالی که گذشت


27 اسفند ماه سال 97 درست چند قدمی عید نوروز بارش گسترده باران این نعمت الهی تبدیل به بحران و پدیده ای به نام سیل استان را تحت تأثیر قرار داد که موجب شد مازندران سال 98 را با سیل آغاز کند.

- خبرگزاری فارس مازندران27 اسفند ماه سال 97 درست چند قدمی عید نوروز بارش گسترده باران این نعمت الهی تبدیل به بحران و پدیده ای به نام سیل استان را تحت تأثیر قرار داد که موجب شد مازندران سال 98 را با سیل آغاز کند و  مسافرت های نوروزی برای عده ای از هموطنان و هم ‏استانی ها تلخ شود.

سیل در استان 6 قربانی گرفت و بقیه مردم در آستانه سال جدید منزل، لوازم شخصی، باغ ها، محصولات، دام و طیور خود را از دست دادند.

  درست است سیل اتفاق تلخی بود و موجب شد هفت سین برخی از مردم استان زیر انبوهی از گل و لای مدفون شود اما به دنبال آن با راه افتادن سیل مهربانی و حضور نیروهای جهادی و بسیجی در مناطق سیل زده توانست لبخند را بر لبان لبان مردم سیل زده بیاورد.

درست است مازندران هم که یکی از ‏استان های سیل خیز کشور است و از سیل در امان نیست اما اتفاقات خوبی هم با بارش های بهاری رقم خورد سیل همدلی و کمک های مردمی موجب شد مردم مناطق سیل زده خود را تنها و بی پناه حس نکنند.

با همت تمام گروه های جهادی و تلاش نیروهای سپاه و بسیج خیلی زود منازل مسکونی برای سیل زدگان ساخته شد و آنان پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیم نگاهی به مازندران در سالی که گذشت

نیم نگاهی به مازندران در سالی که گذشت