مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-25دانش

سهم پژوهش در اقتصاد ملی به حد شایسته ای نرسیده است


عبدالمجید مصلح، رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش دانشجویان در تولیدات علمی و فناوری گفت: - رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: با توجه به اینکه صنعت کشورمان به مفهوم واقعی شکل نگرفته، متاسفانه سهم پژوهش در اقتصاد ملی به حد شایسته ای که باید باشد، نرسیده است.

عبدالمجید مصلح، رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص نقش دانشجویان در تولیدات علمی و فناوری گفت: امروزه دانشگاه ها، دانشجو محور شده اند و همین مسئله باعث شده دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی به محرک اصلی تولیدات علمی و فناوری تبدیل شوند.

مصلح افزود: قاعدتا دانشجویانی که با انگیزه و هدف مشغول تحصیل هستند، با برنامه ریزی هایی که در حوزه درس و تخصص خود انجام می دهند به سمت تولید علم و فناوری حرکت می کنند.

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: دانشگاه ها با ایجاد فضای مناسب برای رشد دانشجویان، قطعا می توانند در رشد علمی آنان موثر واقع شوند و هر چه سطح کیفی آموزشی دانشگاه ها بالاتر باشد، به مراتب سطح علمی دانشجویان بالاتر خواهد بود.

با ایجاد فضای انگیزشی در دانشگاه ها شاهد فراهم سازی زمینه های علمی و پژوهشی برای دانشجویان خواهیم بود تا به دستاورد های بهتری در بحث های علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم پژوهش در اقتصاد ملی به حد شایسته ای نرسیده است

سهم پژوهش در اقتصاد ملی به حد شایسته ای نرسیده است