مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 06:462020-03-25سياسي

ورودی های آران وبیدگل برای پیشگیری از کرونا پایش می شود


اسماعیل بایبوردی روز چهارشنبه در نشستی با فعالان رسانه ای آران وبیدگل افزود: این طرح پایش سلامت با همکاری بسیج، هلال احمر، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و راهداری انجام خواهد شد و هشت گروه در هشت محور شهرهای سفیدشهر، نوش آباد، آران وبیدگل و ابوزیدآباد مستقر می شوند.

وی با اشاره به استقرار تعدادی پست ایست و بازرسی در نقاط مختلف شهرستان یادآور شد: همچنین گروه 840 موشکی ارتش مستقر در شهرستان آران وبیدگل، در ورودی آزادراه به کاشان و آران وبیدگل در نزدیکی مصلای کاشان برای پایش سلامت و بازرسی حضور دارند.

فرماندار آران وبیدگل اضافه کرد: ارتش از همان روزهای نخست به طور جدی برای مقابله با کرونا ورود کرد و 150 میلیون ریال کمک نقدی به بیمارستان سید الشهدا (ع) داشت و کلینیک ارتش هم به فعالیت بی وقفه خود برای ارایه خدمات درمانی به مردم ادامه داد و در این راستا سه هزار و 700 خانوار را غربالگری کرد.

وی ادامه داد: گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، توزیع دستکش و ماسک، استقرار 2 تیم پزشکی برای پایش سلامت شهروندان و تشکیل ستاد پدافند بیولوژیک از جمله اقدام های ارتش در شهرستان آران وبیدگل است.

بایبوردی به فعالیت بی وقفه ده ها گروه بسیجی و مردمی اشاره کرد و گفت: این گروه های مردمی نیز به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و مرکزهای درمانی، توزیع دستکش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی های آران وبیدگل برای پیشگیری از کرونا پایش می شود

ورودی های آران وبیدگل برای پیشگیری از کرونا پایش می شود