مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-25اقتصادي

مهلت 3 ماهه برای انجام فعالیت ها و تعهدات معدنی در سمنان


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا انتهای فصل بهار فرصت مناسب برای انجام تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن و انجام امور اداری مرتبط ارائه می شود.

- محمد فروهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: تا انتهای بهار 1399 فرصت مناسب برای انجام کلیه تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن و همچنین انجام امور اداری مرتبط ارائه می شود و در حال حاضر نیاز به حضور فعالان بخش معدن در سازمان صمت و ادارات تابعه نیست و انتظار می رود متقاضیان و فعالان حوزه معدن در راستای سیاست های کلان بهداشتی کشور از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

وی افزود: با عنایت به شرایط موجود و ضرورت کاهش ترددهای غیرضروری در سطح کشور به منظور کاهش آثار شیوع و همه گیری بیماری کرونا و جبران آسیب های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوزهای معدنی مقرر شد، تا پایان خردادماه سال 1399، فرصت مناسب به کلیه فعالیت های معدنی که ذی نفعان آن موفق به ایفای تعهدات خود نمی شوند، ارائه شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: مهلت قانونی موجود در مراحل کاری درخواست های صدور پروانه اکتشاف جاری، در امور مربوط به پروانه های اکتشاف شامل مراحل تمدید، انتقال، ارائه گزارش پایان اکتشاف و اصلاحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت 3 ماهه برای انجام فعالیت ها و تعهدات معدنی در سمنان

مهلت 3 ماهه برای انجام فعالیت ها و تعهدات معدنی در سمنان