مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 07:002020-03-25سياسي

خروج از تهران باید متوقف شود/از اقدامات قهری استفاده می کنیم


فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: پیشنهاد ما این است که خروج از استان تهران به غیر از مواردی که ضرورت دارد باید متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران: صبح چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تخت خوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای تعطیلی ادارات در تهران یا طرحی مشابه قرنطینه در دستور است، بیان کرد: این موضوع در غالب 10 پیشنهاد به ستاد ملی کرونا ارائه شده است که بخشی از آن تعطیلی ادارات در فاصله بین التعطیلین است و سایر موارد که خدمت دکتر نمکی ارسال شده و قرار است در ستاد ملی، مصوبات ستاد استانی مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در تهران قبل از تعطیلی مدارس و ادارات 15 گروه را شناسایی کرده بودیم که این افراد گروه های پر خطری بودند که در غالب مرخصی استعلاجی پیش بینی کردیم تا در ادارات حضور پیدا نکنند، به خصوص افراد بالای 50 سال، چراکه جز گروه های آسیب پذیر هستند.

آنچه که رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اعلام کردند افرادی که به هر حال با سایر سازو کارها از قبیل دورکاری در مجموعه اداره ها حضور ندارند جزو سنوات مرخصی استحقاقی آنان محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج از تهران باید متوقف شود/از اقدامات قهری استفاده می کنیم

خروج از تهران باید متوقف شود/از اقدامات قهری استفاده می کنیم