مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:002020-03-25فرهنگي

پیام تبریک مسئولان هنرهای نمایشی کشور برای هفتم فروردین ماه منتشر شد


«سیدمحمدمجتبی حسینی» معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «حمید نیلی» مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در پیامی هفتم فروردین را به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی تبریک گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، سید محمد مجتبی حسینی در پیامی هفتم فروردین، روز ملی هنرهای نمایشی را نیک روزی به تجلیل هنرمندان صحنه که پیوسته جویای دانایی و منادی معرفت بوده اند نامید.

  وی همچنین در خصوص مراسمی که در سال های پیش برای گرامیداشت این روز برگزار می شد نوشت: آیین شادباش این روز به روزگار دیگری بماند که به نوشداروی دانش، شکست میهمان ناخوانده این روزها را جشن بگیریم .

  متن پیام معاون امور هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به شرح زیر است:  هوالجمیل بهار، زوال بلاست، خُرم اوقاتی که متولد بردباری و امیدواری ست.

پادافره پروردگاری است که رنج خلق خویش را برنمی تابد.

جهان ناخوش احوال این روزها به بلایی مبتلاست که ناگزیریم از دور، دستی بر آتش دوستی داشته باشیم و در خلوت خویش، دست دعا به بهبود اوضاع جهان برآریم که ستایش خداوند در شادی و اندوه، هنر آدمی است.

  فروردین، فرودگاه فرشتگانی است که دل در گرو پیروزی اهورا دارند و اسباب شادمانی است که تقویم تئاتر این کهن هنر انسان در اوان فروردین به امید چیرگی حقیقیت گشوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مسئولان هنرهای نمایشی کشور برای هفتم فروردین ماه منتشر شد

پیام تبریک مسئولان هنرهای نمایشی کشور برای هفتم فروردین ماه منتشر شد