مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:052020-03-25اقتصادي

روند تولید اقلام بهداشتی در استان کرمانشاه مطلوب است


مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از حیث تولید اقلام بهداشتی به جزء ماسک در شرایط پایداری است که طی چند روز آینده با بالا رفتن ظرفیت تولید، - محسن دارابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت از آغازین روزهایی شیوع کرونا ویروس در استان در کنار مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی در تامین اقلام بهداشتی نقش ویژه و اساسی داشته است.

وی ادامه داد: از لحاظ تامین مواد ضدعفونی کننده سطح و گندزدا کننده سطح و سطوح کاملا تقاضای استان را پوشش داده ایم و استان های اطراف را نیز پوشش می دهیم.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: روزهای ابتدایی از نظر تامین ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل اتانول مشکل داشتیم که این مشکل به واحدهای تولیدی برنمی گشت در تامین الکل کل کشور و استان دچار مشکل شده بود که خوشبختانه با کمک و مساعدت وزارت صمت و بهداشت و  همچنین پیگیری های صورت گرفته امروز در تمامی داروخانه محلول ضدعفونی کننده دست و ژل ضدعفونی دست موجود است.

وی با بیان اینکه نیاز کادر درمان استان را از لحاظ لباس ضدکرونایی و ماسک N95 کاملا پوشش داده ایم، گفت: یک واحد تولیدی تقریبا با ظرفیت تولید 250 هزار جفت دستکش نایلونی در استان وارد چرخه شده که 60 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تولید اقلام بهداشتی در استان کرمانشاه مطلوب است

روند تولید اقلام بهداشتی در استان کرمانشاه مطلوب است