مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:102020-03-25اقتصادي

تمدید اعتبار سه ماهه مجوزهای معدنی استان سمنان برای مقابله با کرونا


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا انتهای بهار 1399 فرصت مناسب برای انجام کلیه تعهدات متقاضیان و فعالین بخش معدن و همچنین انجام امور اداری مرتبط ارائه می شود و درحال حاضر نیاز به حضور فعالین بخش معدن در سازمان صمت .

- ایسنا/سمنان معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تا انتهای بهار 1399 فرصت مناسب برای انجام کلیه تعهدات متقاضیان و فعالین بخش معدن و همچنین انجام امور اداری مرتبط ارائه می شود و درحال حاضر نیاز به حضور فعالین بخش معدن در سازمان صمت و ادارات تابعه نیست و انتظار می رود متقاضیان و فعالین حوزه معدن در راستای سیاست های کلان بهداشتی کشور از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

محمد فروهر با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و ضرورت کاهش ترددهای غیر ضروری در سطح کشور به منظور کاهش آثار شیوع و همه گیری بیماری کرونا و جبران آسیب های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوزهای معدنی مقرر شد، تا پایان خرداد ماه سال 1399، فرصت مناسب به کلیه فعالیت های معدنی که ذی نفعان آن موفق به ایفای تعهدات خود نمی گردند، ارایه شود.

وی تصریح کرد: مهلت قانونی موجود در مراحل کاری درخواست های صدور پروانه اکتشاف جاری، در امور مربوط به پروانه های اکتشاف (شامل مراح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید اعتبار سه ماهه مجوزهای معدنی استان سمنان برای مقابله با کرونا

تمدید اعتبار سه ماهه مجوزهای معدنی استان سمنان برای مقابله با کرونا