مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:262020-03-25اقتصادي

افزون بر 16 هزار پرونده در تعزیرات حکومتی همدان مختومه شد


علیرضا حسن پور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متخلفان طبق رای تعزیرات حکومتی به پرداخت بیش از 173 میلیارد و 619 میلیون تومان در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان بیان کرد: 112 میلیارد و 900 میلیون تومان از این رقم مربوط به پرونده های تخلف تشکیل شده در بخش کالا و خدمات، 600 میلیارد تومان کالای قاچاق و حدود پنج میلیارد تومان اقلام بهداشتی بوده است.

حسن پور اضافه کرد: سال های قبل میزان پرونده های تشکیل شده در حوزه کالای قاچاق بیشتر از کالا و خدمات بود که سال 98 به علت تشکیل پرونده های مهم و ملی در حوزه احتکار کالا، عرضه خارج از شبکه، پتروشیمی تویسرکان، این فرایند معکوس شده و پرونده های تخلف در حوزه کالا و خدمات بیشتر شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: بیشترین تخلف های صورت گرفته در سال گذشته در بخش درج نکردن برچسب قیمت بر روی کالا، گرانفروشی و تقلب بود.

وی یادآوری کرد: 16 هزار و 385 فقره پرونده تخلف سال گذشته در تعزیرات حکومتی تشکیل شد که میزان پرونده های مختومه 16 هزار 635 پرونده بود؛ به عبارتی 2 درصد بیشتر مختومه شده با این توضیح که بخشی از پرونده های باقی مانده از سال 97 نیز در سال 98 رسیدگی و رای قطعی صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزون بر 16 هزار پرونده در تعزیرات حکومتی همدان مختومه شد

افزون بر 16 هزار پرونده در تعزیرات حکومتی همدان مختومه شد