مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 08:562020-03-25سياسي

اعتبار تکمیل پروژه سیل بند خرم در جنوب کرمان تأمین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد جواد فدایی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه ویدئو کنفرانس با رییس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: مهم ترین نکته ای که در این ارتباط مطرح شد این بود که با توجه به وقوع سیل در رودبار جنوب و جازموریان در فروردین و دی ماه سال گذشته و وقوع مجدد در سوم فروردین سال جاری، باید از وقوع دوباره این حوادث جلوگیری شود.

راه حل آن این است که سیل بند خرم که در سال های 52 و 53 در شهرستان جیرفت احداث شده و قرار بوده است که این سیل بند تا جازموریان ادامه پیدا کند، که این امر محقق نشده است.

وی اظهار داشت: همچنان که این سیل بند در جیرفت باعث شده است که هیچ سیلی در این منطقه نداشته باشیم، به همین ترتیب اجرایی شدن این سیل بند باعث می شود که در منطقه جازموریان نیز سیل نداشته باشیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: با اجرای این پروژه سالیانه 250 میلیون متر مکعب سفره های زیرزمینی را تغذیه می کند و از طرف دیگر اگر ما بخواهیم آب دریا را شیرین و به کرمان منتقل کنیم، 2.

5 میلیارد دلار هزینه دارد در حالی که تأمین اعتبار پروژه خرم شاید بیش از 1000 میلیارد نیاز نداشته باشد، از رییس جمهور درخواست شد که اعتبار این پروژه تأمین شود.

وی اضافه کرد: در استان کرمان نیز ما این منابع را داریم چرا که ما درآمدهایی از محل معادن و سایر منابع در استان داریم و اگر رییس جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار تکمیل پروژه سیل بند خرم در جنوب کرمان تأمین شود

اعتبار تکمیل پروژه سیل بند خرم در جنوب کرمان تأمین شود