مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:002020-03-25اقتصادي

تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن در استان سمنان اجرا شود


معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن در استان باید تا پایان خردادماه سال جاری محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد فروهر ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن در استان باید تا پایان خردادماه سال جاری محقق شود، اظهار داشت: در حال حاضر نیاز به حضور فعالان بخش معدن در سازمان صمت وادارات تابعه نیست و انتظار می رود متقاضیان و فعالان این حوزه در راستای سیاست های کلان بهداشتی کشور از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

تمدید مهلت صدور پروانه اکتشاف معادن تا خردادماه معاون امور معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه جبران آسیب های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوزهای معدنی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: تا پایان خردادماه سال جاری فرصت مناسب به کلیه فعالیت های معدنی که ذینفعان آن موفق به اجرای تعهدات خود نیستند، ارائه می شود.

فروهر با اشاره به اینکه مهلت قانونی موجود در مراحل کاری درخواست های صدور پروانه اکتشاف جاری، در امور مربوط به پروانه های اکتشاف تمدیدشده است، افزود: فعالیت هایی شامل مراحل تمدید، انتقال، ارائه گزارش پایان اکتشاف و اصلاحیه آن ازجمله اقداماتی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن در استان سمنان اجرا شود

تعهدات متقاضیان و فعالان بخش معدن در استان سمنان اجرا شود