مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:002020-03-25سياسي

کمک‎های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در جریان سیل و شیوع کرونا در لرستان


ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کمک‎های متعددی به سیل زدگان لرستان داشته و امروز هم در جریان شیوع کرونا به کمک لرستانی ها آمده است.

- خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کمک‎های متعددی به سیل زدگان لرستان داشته و امروز هم در جریان شیوع کرونا به کمک لرستانی ها آمده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز چهارشنبه در مراسم ارسال اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده اهدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناطق محروم لرستان با همکاری گروه های جهادی اظهار داشت: براساس اصل 44 قانون اساسی اموالی که مالکان مشخصی ندارند و یا وارثی ندارند به عنوان اموال مجهول المالک یاد می شود و همچنین اموال افراد نیکوکاری که در اختیار نماینده ولی فقیه قرار می دهند به عنوان اموالی از آنها یاد می شود که در اختیار ولی فقیه است و تحت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از این اموال نام برده می شود.

وی افزود: نظام اسلامی با نظام های طاغوتی متفاوت است، نظام های طاغوتی اموال ذکر شده را برای خود نگهداری کرده و در جهت مصارف شخصی به کار می گیرند ولی حضرت امام (ره) که پایه گذار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بودند و پس از ایشان مقام معظم رهبری با همان شیوه امام (ره) این اموال را در جهت منافع عموم به کار می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک‎های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در جریان سیل و شیوع کرونا در لرستان

کمک‎های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در جریان سیل و شیوع کرونا در لرستان