مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:262020-03-25اقتصادي

تبدیل بنادر کوچک به کانون فعال صادرات درسال جهش تولید


مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای تقویت بنادر کوچک در شرق و غرب استان و سیاستهای ابلاغی سال جهش تولید این بنادر به کانون فعال صادرات تبدیل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اله مراد عفیفی پور یکی از موضوعات مهم و حائز اهمیت توجه به بنادر کوچک با هدف رونق صادرات محصولات کشاورزی و کالاهای غیرنفتی با برخورداری از مزیت هایی چون مسیر کوتاه دریایی با کشورهای همسایه برشمرد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه تقویت زیرساختها و بهره گیری از قابلیت های ایجاد شده در بنادر کوچک با هدف تسریع در امر صادرات محصولات باغی و زراعی می تواند گامی مهم در جهت تحقق شعار سال (جهش تولید) بشمار آید، تصریح کرد: در سالی که خوشبختانه استان هرمزگان و استان های همجوار از بارندگی بسیار مناسبی برخوردار بوده و به زعم تجار، رونق صادرات محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست، با تقویت بنادر کوچک و مشارکت دستگاه های مرتبط می توان اقدام مهمی را در ایجاد اشتغال، توسعه اقتصادی و اجتماعی و به تبع آن بهبود معیشت و زندگی مردم منطقه انجام داد.

این مقام مسئول بابیان اینکه توجه به بنادر کوچک در کنار ایجاد ظرفیت های توسعه ای در بنادر بزرگ، کمک شایانی را در راستای جهش تولید و تسریع در امر صادرات محصولات غیرنفتی می نماید، خاطر نشان کرد: مجموعه اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل بنادر کوچک به کانون فعال صادرات درسال جهش تولید

تبدیل بنادر کوچک به کانون فعال صادرات درسال جهش تولید