مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-25اقتصادي

خروج 300 دستگاه خودرو غیربومی از اسدآباد


فرماندار شهرستان اسدآباد از خروج بیش از 300 دستگاه خودروی پلاک غیربومی از این شهرستان خبر داد.

- مجید درویشی چهارشنبه 6فروردین در ویدئو کنفرانس استاندار همدان با فرمانداران، اظهار کرد: طی دو روز گذشته با توجه به تعیین مهلت دو ساعته بیش از 300 دستگاه خودرو پلاک غیربومی از شهرستان اسدآباد خارج شده است.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان اسدآباد در یک هفته گذشته نسبتا پایدار بوده است، افزود:تاکنون 85 درصد از مبتلایان به کروناویروس در شهرستان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و اوضاع کاملا تحت کنترل قرار دارد .

درویشی با اشاره به تعطیلی کلیه مراکز تجمعی، تفریحی و تجاری شهر اسدآباد به غیر از نانوایی ها، سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای گفت:در حال حاضر طرح بیماریابی و غربالگری در اسدآباد به خوبی در دست اجرا بوده و در این راستا 63 درصد غربالگری انجام شده به طوریکه از این حیث دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در بین 64 دانشکده رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه غربالگری در ورودی های شهر اسدآباد در دست اجراست، یادآور شد:شهرستان اسدآباد دارای 5000 ماشین سنگین بوده که در سطح کشور در حال تردد هستند و برای پیشگیری و کنترل کرونا از آنان درخواست شده تا 15 فرودین ماه از سفر کاری خود خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 300 دستگاه خودرو غیربومی از اسدآباد

خروج 300 دستگاه خودرو غیربومی از اسدآباد