مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 09:552020-03-25اقتصادي

قیمت خرید تضمینی گندم در سال 1399 تعیین شد


با تصویب هیئت وزیران در جلسه امروز، قیمت تضمینی خرید گندم به ازای هر کیلوگرم، مبلغ 25 هزار ریال تعیین و با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سال 99 موافقت شد.

- با تصویب هیئت وزیران در جلسه امروز، قیمت تضمینی خرید گندم به ازای هر کیلوگرم، مبلغ 25 هزار ریال تعیین و با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان در سال 99 موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین روحانی برگزار شد، وزیر کشور نیز گزارش کمیته اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره نحوه فاصله گذاری اجتماعی و ایجاد محدودیت در ترددها و سفرهای برون شهری را به هیئت وزیران ارائه داد.

همچنین مقرر گردید ایرادات طرح یاد شده برطرف و جهت تأیید و تصویب رییس جمهور ارسال شود.

اختصاص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات زلزله آذربایجان غربی هیئت وزیران با تخصیص مبلغ یک هزار و 830 میلیارد ریال اعتبار به تفکیک مبلغ یک هزار و 530 میلیارد ریال اعتبار هزینه ای و مبلغ 300 میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای برای بازسازی بخش های خسارت دیده ناشی از زلزله استان آذربایجان غربی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خرید تضمینی گندم در سال 1399 تعیین شد

قیمت خرید تضمینی گندم در سال 1399 تعیین شد