مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 10:062020-03-25پزشكي

52 بیمار با علائم حاد تنفسی در جنوب سیستان و بلوچستان بستری هستند


دکتر مهران امینی فرد روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون 232 نفر براثر بیماری حاد تنفسی بستری شدند که از این تعداد 180 نفر پس از بهبودی کامل ترخیص و هم اینک 52 نفر دیگر تحت نظر هستند.

وی افزود: طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی یک نفر دیگر به جمع مبتلایان به کرونا اضافه شده و شمار مبتلایان به این ویروس در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به 16 مورد افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: تاکنون یک نفر در جنوب سیستان و بلوچستان براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: بهترین راه پیشگیری از کرونا در شرایط فعلی، رعایت بهداشت فردی و جدی گرفتن هشدارهای بهداشتی، درخانه ماندن و عدم حضور در تجمعات و اماکن پرازدحام است.

امینی فرد شستن مکرر دست ها با آب و صابون، توجه به نکات بهداشتی در سوختگیری خودروها و خرید مایحتاج عمومی، دور شدن از ترس و هراس بی مورد و در عین حال سرسری نگرفتن توصیه ها بهداشتی برای کنترل کروناست.

وی از شهروندان خواست تا به هیچ وجه از دستفروشان و دوره گردان مواد غذایی خرید نکنند و از خرید اجناس فله ای و فاقد پوشش که غیرقابل گندزدایی هستند خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 بیمار با علائم حاد تنفسی در جنوب سیستان و بلوچستان بستری هستند

52 بیمار با علائم حاد تنفسی در جنوب سیستان و بلوچستان بستری هستند