مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 11:452020-03-25سياسي

سپاه دوشادوش کادر درمانی در مبارزه با کرونا


نشست خبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با حضور فرماندهان نواحی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد و ارزیابی وضعیت استان در خصوص شیوع بیماری کویید 19 ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، نشست خبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) پیش از ظهر امروز با حضور فرماندهان نواحی از طریق ویدئو کنفرانس در محل فرماندهی سپاه چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

ارزیابی وضعیت استان در خصوص شیوع بیماری کویید 19 ،بررسی اقدامات سپاه و بسیج در مهار و مبارزه با ویروس کرونا، بررسی وضعیت نقاهتگاه های ایجاد شده توسط سپاه و اقداماتی لازم برای مبارزه با این ویروس از جمله مهم ترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

در ابتدای جلسه علی محمد اکبری با اشاره به حضور مجموعه سپاه و بسیج در کنار کادر درمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم گفت: همواره لباس سبز سپاه به واسطه نبرد در میدان جنگ  خونین و یا در راه امدادرسانی در بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله خاکی شده است، امروز هم این لباس به مواد ضدعفونی کننده برای حفظ سلامتی مردم آغشته است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) تأکید کرد: تداوم طرح ملی بسیج مبارزه با کرونا،  اجرای کامل مفاد تفاهم نامه بسیج با مراکز بهداشت و درمان، انجام صددرصدی غربالگری سلامت و توجه ویژه به اجرای طرح مطهر که مورد مطالبه فرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه دوشادوش کادر درمانی در مبارزه با کرونا

سپاه دوشادوش کادر درمانی در مبارزه با کرونا