مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 14:062020-03-25سياسي

لازمه تحقق جهش تولید حذف بوروکراسی اداری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در نخستین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری افزود: برای تحقق شعار امسال باید در اولین قدم حذف بوروکراسی اداری در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق جهش تولید و حذف کاغذبازی های اداری چنانچه مدیران استانی به اندازه کافی اختیارات ندارند می توانیم از ظرفیت ستاد تدبیر استفاده کنیم.

وی گفت: با استفاده از این ظرفیت می توانیم تا جایی که امکان دارد فرآیند اخذ مجوزها را کمتر کرده و یا بسیار تسهیل کنیم.

رزم حسینی افزود: مجموعه مدیریت استان تلاش خواهد کرد که همگرایی بوجود آمده در خراسان رضوی را با محوریت مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در سال جاری هم ادامه دهد.

وی ادامه داد: به امید خدا با حفظ فضای همگرایی و همدلی موجود در بین نخبگان و افراد موثر در اداره استان و همکاری مدیران اقتصادی زمینه برای جهش اقتصادی در خراسان رضوی فراهم خواهد شد.

وی گفت: چرخ اقتصاد استان در سال گذشته با سرعت به جلو حرکت می کرد اما در پایان سال با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم که بر ادامه فعالیت ها تاثیر گذاشت.

رزم حسینی افزود: در سال گذشته با توجه به مقدورات استان و کشور و به رغم تحریم ها، درحوزه اقتصاد از ظرفیت داخلی استان به خوبی استفاده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه تحقق جهش تولید حذف بوروکراسی اداری است

لازمه تحقق جهش تولید حذف بوروکراسی اداری است