موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - رياست جمهوري - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - حقوق بازنشستگان - ايرانيان مقيم خارج - محمدباقر قاليباف - باشگاه پرسپوليس - ليگ برتر فوتبال ايران - كاپوكانونيره - تالار چهارسو تئاتر شهر - هفته نشنال جئوگرافيك - معاون وزير آموزش و پرورش - شيهد - سپاهان رسانه - قهرماني مس رفسنجان - فدراسيون سرآمدان علمي - سوپركاپ اروپا - سريال دهه فجر - احمد اميرآبادي فراهاني - علوم تربيتي - جشنواره فيلم روتردام

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 14:352020-03-25اجتماعي

تشدید کنترل تردد در پلیس راه میانه- زنجان


محمدرضا مشایخی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از محل ضد عفونی خودروها در پلیس راه اعلام کرد: در صورت مشکوک بودن افراد و داشتن علائم مربوط به کرونا این افراد به محل قرنطینه هدایت می شوند.

وی افزود: بنا بر تصمیمات متخذه از سوی استاندار آذربایجان شرقی و مصوبه 4 استان کنترل ورودی ها و خروجی ها از جمله ممانعت از خروج سواری ها از شهرستان سبب خواهد شد تا ازدحام جمعیت کنترل شده و زنجیره شیوع بیماری نیز قطع شود.

فرماندار میانه افزود: به خاطر این امر، در گلوگاه شهیدفرجی و پلیس راه میانه- زنجان ورودی ها از یک طرف و خروجی ها از طرف دیگر به شدت کنترل می شود .

بر اساس توافق استانداران آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با استقرار ایست بازرسی مشترک در 7 محور ارتباطی بین این استان ها، از تردد مسافران نوروزی ممانعت می شود.

بر این اساس به کسانی که قصد مسافرت بین این سه استان را دارند اکیداَ توصیه می شود از مبدأ خارج نشوند، زیرا اجازه تردد در مبادی ورودی استان ها داده نخواهد شد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید کنترل تردد در پلیس راه میانه- زنجان

تشدید کنترل تردد در پلیس راه میانه- زنجان