مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 16:152020-03-25سياسي

تفرجگاه بادامک پلدختر برای پیشگیری از کرونا مسدود شد


حسن رضاییان روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از تفرجگاه منطقه بادامک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پلدختر اظهار داشت:ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان تصمیم گرفت با توجه به این که عده ای از مردم شهرستان موضوع کرونا را جدی نگرفته و به این تفرحگاه هجوم آورده اند ، مسیر منتهی به منطقه بادامک مسدود شود.

وی با بیان این که سلامت و حفظ جان مردم برای ما بسیار مهم است ، افزود:در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم ،مسیر منتهی به تفرجگاه منطقه بادامک پلدختر توسط اداره راهداری مسدود شد.

فرماندار پلدختر با تاکید بر این که مردم از رفتن به تفرحگاه بادامک خودداری کنند، گفت: تمام تفرحگاه ها از جمله بادامک و تالاب های این شهرستان تعطیل و نیروی انتظامی و سپاه از ورود افراد به این مناطق جلوگیری می کند و تمام تلاش بر این است که از حضور مردم در این تفرجگاه ها جلوگیری کنیم تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

وی افزود: براساس تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع کرونا شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع احتمالی مردم به ویروس کرونا بقاع متبرکه و امامزادگان پلدختر تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

رضاییان از شهروندان خواست برای پیشگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت عموم مردم در خانه بمانند و از حضور و رفتن در منطقه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرجگاه بادامک پلدختر برای پیشگیری از کرونا مسدود شد

تفرجگاه بادامک پلدختر برای پیشگیری از کرونا مسدود شد