مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 16:352020-03-25اجتماعي

بازدید استاندار گلستان از کانال حفاظتی گمیشان و چند خبر کوتاه


استاندار گلستان با حضور در گمیشان از روند ایجاد کانال حفاظتی و ایجاد کانال در مسیر شهر گمیش تپه به روستای ناردانلی بازدید کرد.

هادی حق شناس در این بازدید گفت : اقدامات صورت گرفته مانند ایجاد دیواره های حفاظتی و تخلیه بخشی از آب پشت سدهای وشمگیر و گلستان در جلوگیری از سیل مجدد و محافظت از مناطق مسکونی موثر است.

** رییس اداره حفاظت محیط زیست گنبدکاووس از ترمیم دیواره کانال اصلی آبرسانی تالاب بین المللی آلاگل در غرب روستای اوخی تپه خبر داد و گفت: شکستگی کانال آبرسان در هفته پایانی سال 98 موجب اتلاف و خروج آب به سمت دشت های حاشیه این تالاب شد.

** فرمانده انتظامی بندرگز از توقیف یک دستگاه تریلی حامل 98 راس دام قاچاق در پلیس راه نوکنده این شهرستان خبر داد و گفت : در این عملیات 69 گوسفند و 29 گوساله به ارزش تقریبی 5 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و سه متهم این پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

** رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: در حال حاضر 8 هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان زیر کشت گیاهان دارویی قرار دارد.

مختار مهاجر با اشاره به درآمدزایی کشت گیاهان دارویی گفت: کشت این گیاهان حدود 300 تا 500 میلیون ریال به ازای هر هکتار درآمد خالص برای کشاورزان به همراه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار گلستان از کانال حفاظتی گمیشان و چند خبر کوتاه

بازدید استاندار گلستان از کانال حفاظتی گمیشان و چند خبر کوتاه