مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 21:452020-03-25ورزشي

شهرخودرو 98؛ سال رویایی مشهدی ها


لیگ قهرمانان آسیا رویایی بود که شهرخودرو با یحیی گل محمدی و جوانان باانگیزه اش در سال 98 به آن دست یافت و تاریخ سازی کرد.

- لیگ قهرمانان آسیا رویایی بود که شهرخودرو با یحیی گل محمدی و جوانان باانگیزه اش در سال 98 به آن دست یافت و تاریخ سازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید سال 98 رویایی ترین سال فوتبال مشهد باشد و هواداران فوتبال دوست مشهدی تاریخ سازی شهرخودرو با یحیی گل محمدی را فراموش نکنند؛ اتفاقی که سرمربی سابق شهرخودرو با یکسری جوان باانگیزه رقم زد تا نام او در فوتبال ایران و مشهد جاودانه شود.

* لیگ رویایی هجدهم از همان ابتدا هم یحیی و شاگردانش جزو مدعی های لیگ هجدهم بودند و رقابت تنگاتنگی با سپاهان برای قهرمانی نیم فصل داشتند.

تغییرهای زیاد در کادر فنی تراکتور، این تیم را لز جمع مدعیان دور کرد و این شهرخودرو بود که توانست از این فرصت استفاده کند و در مسیر کسب سهمیه قرار بگیرد.

نیم فصل دوم لیگ فصل قبل، نبرد جنگ سه گانه پرسپولیس، استقلال و سپاهان بود و فولاد، تراکتور و شهرخودرو برای کسب سهنیه چهارم تلاش می کردند.

حضور سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی خیال فوتبال دوستان را راحت کرده بود که چهارمین سهمیه آسیایی متعلق به تیم چهارم جدول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرخودرو 98؛ سال رویایی مشهدی ها

شهرخودرو 98؛ سال رویایی مشهدی ها