مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 02:452020-03-25اقتصادي

رییس سازمان صمت کرمانشاه: مردم نگران تامین کالای اساسی نباشند


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: هیچگونه مشکلی در تامین کالاها اساسی مایحتاج مردم وجود ندارد.

- محسن دارابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نداریم، اظهار داشت: هم استانی ها این اطمینان را داشته باشند که لحظه ای در ارائه خدمت به مردم در تامین مایحتاج اساسی کوتاهی به وجود نمی آید.

وی از تشدید بازرسی ها در بازار خبر داد و گفت: معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی بازار را رصد و قیمت ها را کنترل می کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه به تشکیل گشت های مشترک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در راستای بازرسی از داروخانه ها اشاره کرد و افزود: در این روزهای کرونایی برای کنترل قیمت اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم، داروخانه ها بازرسی و قیمت ها رصد می شود.

وی به برخورد جدی با متخلفین خبر داد و گفت: تعزیرات حکومتی استان آمادگی همراهی قضات را با گشت های مشترک دارد تا با تشکیل پرونده برای اصناف متخلف، در آن واحد رای صادر شود.

دارابی به توزیع پرتقال و سیب با کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره و بیان کرد: در این شرایط سخت همه نیازمند آرامش، امید و روحیه بالا برای شکست بیماری ویروس کرونا هستیم، مطم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان صمت کرمانشاه: مردم نگران تامین کالای اساسی نباشند

رییس سازمان صمت کرمانشاه: مردم نگران تامین کالای اساسی نباشند